Pritožbe in pohvale

Spoštovane pacientke in pacienti!

Vaše mnenje nam veliko pomeni, zato bomo zelo veseli vsake vaše pohvale, ki nam bo v vzpodbudo, kot tudi pritožbe, ki jo bomo skrbno obravnavali.

V kolikor menite, da so vam bile pri obravnavi v Zdravstvenem domu Škofja Loka kršene pacientove pravice, imate v skladu z 59. členom Zakona o pacientovih pravicah (ZPacP) pri izvajalcu zdravstvenih storitev pravico vložiti pritožbo ali zahtevo za prvo obravnavo kršitve pacientovih pravic.

Splošne informacije

naročanje

ponedeljek, sreda in petek od 11:30 do 13:30 ure

telefon

04 502 00 66

e-pošta

primoz.rezek@zd-loka.si

Zastopnik pacientovih pravic za Gorenjsko:
AVGUST REBIČ, univ. dipl. prav.
Naslov: NIJZ, OE Kranj, Gosposvetska ulica 12, 4000 Kranj.

  • Naročanje telefonska številka: 04/ 201 71 09
  • e-pošta: avgust.rebic.ext@gov.si
  • Uradne ure:
    • sreda od 12:00 do 20:00 ure
    • četrtek od 07:00 do 15:00 ure